Wednesday, January 19, 2011

PINTAKU

assalammualaikum.....
ketenangan yg aku rasakan pada malam ini sungguh indah.....
aku sgt gembira dan bersyukur kerana masih lagi boleh bernafas pada hari ini...
terima kasih atas segala nikmat dan kurniaMu pada ku YA ALLAH...
aku akan sentiasa dan terus berdoa agar kehidupan ku ini menjadi lebih sempurna...
YA ALLAH YA TUHANKU... aku seorang hambaMu yg lemah lg hina ini memohon padaMu YA ALLAH
agar orang yg aku sayangi sentiasa dalam keadaan yang baik dan sihat sejahtera...
lindungilah dia dari sebarang malapetaka dan perkara yg tidak diingini oleh setiap insan dimuka bumi ini.... berikanlah dia kekuatan dan kecekalan dalam menempuhi ujian... sesungguhnya aku sgt menyayanginya lebih dari aku menyayangi diriku ini... sekiranya nyawa diperlukan aku sanggup pertaruhkan nyawaku ini... hidupku takkan bermakna tanpanya YA ALLAH... sejak kau pertemukan aku dengannya, aku adalah orang yg sgt bahagia sekali didalam dunia ini... kerana dia adalah yg terbaik untuk aku... aku akan menjaga, membimbing dan melindunginya seperti mana yg aku janjikan pada setiap doaku padaMu YA ALLAH.... kekalkan dan berilah sinar kebahagian dalam perhubungan kami ini hingga ke akhir hayat kami YA ALLAH... permudahkanlah segala apa yang kami lalui ini...
sekali aku yang bernama MOHAMAT FIRDAUS BIN MAHADI ingin mengucapkan kesyukuran yang tak terhingga padaMu YA ALLAH kerana telah mengurniakan kepada aku seseorang yang sangat aku cintai dan aku sayangi sepanjang hayatku iaitu ATHIRAH IZATI BINTI ISZAM....
AKU BERSUMPAH PADAMU YA ALLAH, TAKKAN ADA INSAN LAIN DALAM HATIKU INI SELAIN ATHIRAH IZATI BINTI ISZAM... AKAN KU TUNGGU WALAUPUN HINGGA NAFASKU YANG TERAKHIR....

No comments:

Post a Comment